Alexander pálinka blog

2019-ben 60%-kal csökkent a kereskedelmi pálinka értékesítés. Ez őrült nagy szám! Néhány napja már írtam a bérfőzési mennyiségek visszaeséséről, és most egy engem még inkább érintő jelenségről írok: a magyar pálinka jelentős piacvesztéséről. Nemcsak a különleges újdonságok bevezetése vált nehézkessé, mint a Diólikőré, hanem olyan klasszikusok is nehezebben találtak fogyasztóra, mint a Kajszibarack pálinka.

Bizony a koronavírus válság legsötétebb időszakában, amikora megbetegedések száma makacsul emelkedett, és a gazdaság újra nyitásának lehetőségeit egyes szakértők csak az őszi időszakra prognosztizáltak – bennem is felmerült az ötlet, hogy kézfertőtlenítő gyártásba kell fogni. Ennek elsődleges oka persze az volt, hogy a pálinka forgalmam jelentősen visszaesett.